Plantar Fasciitis

Jilake betul...penat aku mengarang panjang2..last2 terpadam gitu ja... arghhh tekanan... takpa lah..aku taip lg sekali tapi tak selengkap yang mula2 lah..bongok betul iOS ni..aku jump kejap pi cari gambar je pun... ishhhh..ok2

Petang tadi aku lari sat..buat pace test konon2nya... dah 3 minggu aku tak buat apa2 sebab injured... jalan pun senget... bongekkkk betul..  so ini result dia.

          

Apa? tak laju? ..memang aaaa.. sebab kaki aku sakit..tapak kaki aku sakit mcm kena siat2 dengan pisau tajam..nama sakit tu plantar fasciitis.. haa ini rupa dia.. 


itu lah rupa gambarajah sakit tu.. sakit weyy..sapa pernah rasa tau la.... rasa mcm nk cabut sat kaki tu rebus bagi empuk... 

antara penyelesainnya aku ken beli bare foot shoes mcm vibram five fingers tak pun adidas apa tatau... tu semua aku nk kena menabung.. nk kena tengok review dl..kalau betul2 bleh selesai masalah ni..insyaallah aku akan beli... tak tahan aaaa... 

opps ni rupa kasut dia..




Comments

Popular Posts